Dekodovaci program DCF pre x51

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Květen 11 09:56:44 CEST 2007

ziadna odpoved, to som celkom prekvapeny :-/ DCF hodiny sa uz doma nerobia? Ja viem, v Lidli su za 300, ale nepasuje mi stupnica ;-)
b.

...uz ked mi ten prijimac tak pekne funguje chcel by som pridat synchronizaciu do mojich analogovych voltmetrovych hodin. Programatorov je tu plno tak sa chcem spytat ci sa da niekde najst/poskytnut program pre x51, ktory by som prilepil k mojmu programu a raz za cas by nasypal aktualny cas do registrov. V sucasnej verzii je nepresnost krystalu/programu dominantny zdroj chyby. Ked budu riadene radiom tak hlavna chyba bude nepresny odpocet zo stupnice meraku :-)
b.

p.s. pre pripomenutie http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/h1.jpg (h2, h3)
p.s.2. ak si dobre pamatam staval si ich este niekto dalsi, budu nejake fotky????