MiniIce

Miroslav Kalina miroslav.kalina@styrax.cz
Pátek Květen 11 07:56:05 CEST 2007

	Zdravím.

	Já jsem před nedávnem posílal stejný dotaz na stejný bootloader na
MCU, bohužel se nikldo neozval a přesto, že je ve článku zmíněno stažení
bootloaderu odkudsi zwebu, nic kloudného jsem nenašel (možná jsem špatně
hledal).
	Nebylo by možné na MCU zprovoznit sekci Download, je tam určitě víc
věcí, který by si chtěl člověk stáhnout, nevím, jestli Kosťa sleduje konferu
nebo jestli na něj máte někdo kontakt ?

	M.Kalina

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Horký Aleš
Sent: Friday, May 11, 2007 6:39 AM
To: HW-news
Subject: MiniIce

Dobrý den.

Tak jsem si včera postavil MiniIce publikované na stránkách mcu.cz .Jelikož
se ale nedá z těchto stránek stáhnout bootloader, stáhnul jsem si jej od
nějakého rusa, který měl na svých stránkách kompletní kopii stránky z MCU.
Bootloader jsem nahrál do proc a nastavil fuse bity. Připojil jsem  Ice k
AvrProg a sw desku vidí ale:

1. AvrProg detekuje procesor jako ATMEGA163 - je tam ATMEGA16 (AvrProg je z
AvrStudia 4.12.460)

2. Nahrávání fw se rozběhne ale  při verifikaci to zařve chybu hned na
prvním byte paměti (je tam 0xffff). Může být chyba v tom loaderu? Nemáte
někdo leader z Kosťových stránek?

Poraďte prosím kde bych měl hledat chybu?

Diky
Horký Aleš