Opravy a ceny (bylo: Ceny osciloskopu v USA a Evrope)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Květen 10 23:17:09 CEST 2007

Ze zajmem jsem si precetl tohle slohove cviceni, mimochodem moc pekne... :-)
Jen mam k tomu malou poznamku. Ten nekdo nemusi byt zrovna nekdo ale
muze to byt nekdo jiny ( treba nekdo2).
A ten nekdo2 treba ma vsechny tyhle ukony o neco levnejsi, nez
nekdo.Tomu nekdo2 se taky nekdy rika konkurence.
Nez neco nekde necham opravovat ( ale i nakup atd...) vzdy je to o
referencich a o cenach.
Ale jit za prvnim "kovarem" co je hned  po ruce je blbost.....

Ale tenhle odstavecek je fakt super! :-)