Dekodovaci program DCF pre x51

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Květen 10 18:44:39 CEST 2007

...uz ked mi ten prijimac tak pekne funguje chcel by som pridat synchronizaciu do mojich analogovych voltmetrovych hodin. Programatorov je tu plno tak sa chcem spytat ci sa da niekde najst/poskytnut program pre x51, ktory by som prilepil k mojmu programu a raz za cas by nasypal aktualny cas do registrov. V sucasnej verzii je nepresnost krystalu/programu dominantny zdroj chyby. Ked budu riadene radiom tak hlavna chyba bude nepresny odpocet zo stupnice meraku :-)
b.

p.s. pre pripomenutie http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/h1.jpg (h2, h3)
p.s.2. ak si dobre pamatam staval si ich este niekto dalsi, budu nejake fotky????