Ceny osciloskopu v USA a Evrope

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Květen 10 17:54:03 CEST 2007

Jak uz jsem psal tak cca 20% rozdil je v cene primo na strankach vyrobce pro ruzne zeme, to me zarazilo a chtel jsem jen vedet proc. Netvrdil jsem, ze bych chtel merici pristroje prodavat, zajimalo v cem muze byt tak zasadni rozdil, aby se me nevyplatilo uvazovat o primem nakupu z USA. Ceny od prodejcu zde proti USA jsou o cca 45% a treba se rozhodnu i to navyseni akceptovat, kdyz budu vedet proc.
Dalsi zajimavost byla, ze jine znacky nez tektronix mely rozdil ceny jen kolem 25%, takze je mozne ze ten vyssi rozdil u tektronixu je dany prave rozdilnou cenou vyrobce pro ruzne zeme.
To ze ne jen cena rozhoduje je mi samozrejme jasne a smyslem puvodni otazky bylo, proc se rozhodnout treba i pro tu vyssi cenu.

S pozdravem JK