Ceny osciloskopu v USA a Evrope

C-BOB c-bob@medialine.cz
Čtvrtek Květen 10 00:43:29 CEST 2007

Jak prosté,
Distributor v Evropě pracuje s poměrně malým rabatem, ale podepisuje
smlouvu, která je tajná a žádná její část se nesmí zveřejnit, ve které
souhlasí s "cenovým diktátem", prostě US firma distributorovi řekne, za
kolik MUSÍ prodávat, jinak sankce, zrušení smlouvy, pokuta. U SW je to ještě
markantnější, dá se pochopit, že lokalizace něco stojí, ale kolik je 10 000
000,- děleno 100 000 prodanými kopiemi? Jak vysvětlit, že v době, kdy OEM
XPh stály 3500,- tak v USA prodávali krabicové XPp za 99$?

PROČ?
Protože USA podporují rozvojové země...
Proto Evropa musí podpořit USA protože USA je rozvojovou zemí...
Snad nás brzy doženou a ceny se srovnají...

Výrobek z TchajWan který se netváří jako "Americká značka" stojí skoro
stejně protože nám ho prodají přímo a nelepí na něj "made in USA"

Ještě bonus: W Wista basic je v USA prakticky neprodejná a lidi ji
reklamují, protože všechny reklamy ukazovaly funkčnost na "Aeru" a ta v mini
verzi není a do firem ji nechtějí, protože nemá doménové funkce. :-)

CB

-Firmy odmietaju predavat priamo a vzdy tlacia na to aby sa islo cez
-distributora v danej krajine (u nas CH). Tento na prijduvsej krabici len
-prelepi nalepku s adresou a prave zarobil 50%.
-Ked mi chceli predat pulzny generator ktory ma vyrobca na strankach za
-$5000 za 6500 eur tak som mal chut kricat.
-Pokial ma na to niekto seriozne ekonomicke vysvetlenie sem s nim. Totiz
-moje (zrejme naivne) chapanie problemu je ze ked neplatime dane ani clo
-a doprava sa plati zvlast tych 50% je cisty zisk obchodnika.
-b.