Ceny osciloskopu v USA a Evrope

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Květen 10 06:23:37 CEST 2007

Petre, me je uplne jedno jakou cenu si nasadi obchodnik (taky chapu ze ma nejake naklady apod.), mozna to slovo "opravnovalo" jsme mel dat hned na zacatku do uvozovek :-). Kazdopadne me udivilo, ze je pro nas vyssi cena jiz od vyrobce, tam bych ten rozdil videl skutecne jen ve vyssich dovoznich prirazkach. U nej me zarazi rozdilna cena podle lokality. Proto jsem se na to ptal v cem by mohl byt zadrhel.

S pozdravem JK