reproduktory Logitech Z-560

Dee Jay deejay@email.cz
Čtvrtek Květen 10 00:09:13 CEST 2007

Zdravím diskutující

dneska se mi dostaly na stůl vadné bedničky Logitech Z-560 na první pohled byly zcela mrtvé,vevnitř jsem objevil rozstříknutou pojistku
což bohužel není jediná závada protože další skoncila stejne. Postupne jsem se dostal až na zesilovač subwooferu,což jsou dva do můstku zapojené TDA7293 (další 4 kousky tech stejných náleží satelitum) Zajimavé je,že na subwooferu byly oba dva mrtvé, v podstatě nafouklé takže si nejsem zcela jist jestli je to hlavní problém - no a protože nové TDA nestojí zrovna pětikorunu (GM 400kč, GES 123kč - docela nechápu ten rozdíl v ceně ) a nerad bych je poslal do křemíkového nebe,uvítal bych pokud má nekdo nějakou zkusenost s opravou ,že to je třeba běžná závada a ješte odejde tohle a tohle a nebo zesilovače odcházejí protože ....

bedýnky vypadají takhle
http://www.softmag.no/bilder/logitech_z_560_hoytaler.jpg

díky za případné rady

DJ