Ceny osciloskopu v USA a Evrope

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 9 22:31:34 CEST 2007

Ono je vysvetleni primarni priciny vicemene jasne. V Evrope je zvykem,
ze stat firmy hroznym zpusobem buzeruje (urcuje jim koho maji
zamestnavat, koho propoustet, kolik mu platit, o danich zjevnych i
skrytych nemluve) takze firmy takto vznikle naklady chte nechte
kompenzuji zvysenim cen zbozi. A ostatni firmy se na vlne drahoty rady
svezou.

Ales Prochaska