Ceny osciloskopu v USA a Evrope

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Květen 9 21:22:34 CEST 2007

Proti USA je cena ceskeho prodejce o 45% vyssi. Tomu bych jeste i rozumel, rikaji si, ze si to preci nebude nikdo kupovat a vozit z USA, ale me spis zarazil uz rozdil v cene na strankach Tektronixu, kde se ten jejich web zeptal odkud jsem a podle toho mi dal cenu a ta se proti USA lisila po prepoctu kurzem o cca 21%.
Dost me ale vyplasil balu od pokusu kupovat v USA, jestli jsou s nimi takoveto problemy. Z diskuzi v konferenci jsem mel za to, ze je to preci jen lepsi znacka nez Goodwill u ktereho jsem zvazoval GDS2202. U toho neni az takovy rozdil proti cenam v USA, takze by se snad dal koupit i v Cechach.

S pozdravem JK