OT: W98 a internet pres N6310i

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Středa Květen 9 12:43:48 CEST 2007

ja jsem se tohle naucil resit rucne
ten mobil je vlastne modem s AT prikazy az na to ze je treba nastavit
parametry toho gprs
nekdy lze primo v mobilu
jindy pri inicializaci modemu z PC (AT+CGDCONT=1,IP,"internet" nebo
nejak podobne podle konkretniho operatora)

pak uz jen vytocit kouzelne cislo *99***1#

vse lze nakonfigurovat mozna uz ve windows 3.11
proste kdekoli kde to umi komunikovat s modemem
neni treba nic instalovat