Genius HT 5.1 - hlavni potenciometr

Tomáš Mazouch mazouch@ica.cz
Středa Květen 9 10:17:01 CEST 2007

Martin napsal(a):
> Zdravim konferenci,
> chtel jsem se zeptat, zda-li ma nekdo zkusenosti s hlavnim hlasovým
> potenciometrem na subwoofru. Pri manualnim pohybu mi totiz zacne
> blbnou zvuk u beden a do potenciometru tak staci jen "drbnout" aby
> fungovaly jak ma. Zda se, ze je asi vyjezdeny nebo tak nejak dochazi
> ke zkratu, jeste jsem nemel odvahu to rozdelat :)
> jestli s tim mate nejake zkusenosti nebo typ na upravu beden? :)
>
> S pozdravem Martin
Ten potak v dolni casti drahy jakoby krokuje, nevim, jestli je to chyba
nebo vlastnost. Zhruba od 2/5 drahy to bud prestavam slyset, nebo uz
zacne fungovat jako potak. Kroky u zacatku drahy jsou jakoby vetsi.
Chystam se to kuchnout a pokusim se to presvedcit, aby to "potakovalo" v
celym rozsahu.
Zminovanou chybu znam, IMHO je zpusobena tim, ze potak stoji na hrane
kroku a jak se bedna chveje, tak skokove meni hlasitost. Vysledkem je
nechutne zkresleni. Staci drbnout a je klid.

  TomM