MiniLA otazka

Jan Smrz jan.smrz@htc.honeywell.cz
Středa Květen 9 09:29:37 CEST 2007

Zdravim,

   o nesrovnalost mezi piny 11 a 12 nejde. EPP signal Wait (pin 11) neni
pro USB komunikaci pouzit. Vyuzivame toho, ze CPLD je rychlejsi nez
FTDI. Pin 12 maji nekteri pripojen na JTAG signal TDO, kdy mohou
preprogramovavat CPLD bez prepojovani na programator. HW podpora pro
progamovani je i v USBinterface verze A (SW ale nebyl napsan).

   Rozdil rychlosti mezi USB a LPT rozhrannim je, USB odhadem 2,5x
rychlejsi.

   J.S.