Re: Chyba na atlasu lokomotiv (bylo Re: Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...))

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Květen 9 08:45:56 CEST 2007

Zkuste info@atlaslokomotiv.cz nebo
http://www.zelpage.cz/detail_autor.php?detail=532

Jo a tohle napsal do nějakýho fóra
http://forum.zelpage.cz/viewtopic.php?p=25943 (prostě nemá čas):

(citace)

V první řadě děkuji kolegům za zastání Smile

Žádné vykašlání se na Atlas se nekoná a konat nebude, alespoň to nemám
v dohledné době úmyslu. Jen toho mám momentálně vcelku dost do školy,
do práce a moje působení na ŽP taky stojí něco málo času. Tudíž uvést
Atlas do pořádku není nyní mojí priroritou. Chápu, že je to
nepříjemné, těší mě zájem o něj, ale teďka na to opravdu není čas, a
popravdě, pokud po hodinách datlování dat do PC kvůli škole/práci
nějaký zbyde, nemám vždycky chuť ho využít k dalšímu datlování dat,
tentokrát do databáze Atlasu. Snad to není tak těžké pochopit Wink

Takže abych to shrnul, Atlas do pořádku uveden bude, ale nejdříve se k
tomu dostanu cca za měsíc. Samotný "engine" je hotov a je funkční, za
což děkuji Zdeňku Michlovi.

A ještě bych uvedl na pravou míru ty hostingy - u pipni mi účet
nezrušili, ale odešel jsem sám, protože kvalita služeb a vůbec přístup
tamních dvou, ehm, vedoucích, mi už byl dlouhodobě proti srsti. Takže
jsem přešel k banánu, což vedlo samozřejmě ke ztrátě struktury, která
už je obnovena, ale je potřeba ji naplnit daty. Ta bych rád současně
zredigoval, udělal pořádek ve fotkách, přidal fotodokumentaci.
Vzhledem k rozsahu to není práce na jeden večer, takže trocha
trpělivosti je namístě...

(konec citace)

P.K.