Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Úterý Květen 8 21:36:09 CEST 2007

Ahoj,
je tam (teda, byl v roce 2004, mozna je uz vsechno jinak) autoblok AB
3-82, ve stanici Jablunka releove zabezpecovani zarizeni AZD 71, takze
nic az tak historickeho. Kus dratu pres koleje v tomto pripade mohl
zafungovat.

Ivos