Re: Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Květen 8 19:53:09 CEST 2007

 8.5.2007, 19:47:52

No ja nevim. Neznam drazni predpisy ani nemam presne informace o
prubehu udalosti, tak jen tak spekuluji.
K nejakemu puruseni predpisu ovsem dojit muselo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz