Re: Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Květen 8 19:03:18 CEST 2007

 8.5.2007, 18:57:10

Take to tak vidim. Ke srazce pravdepodobne doslo pri male rychlosti,
(srovnej skoda cca 1MKC /40MKC pri nedavne srazce na ustecku).
IMHO tedy bud nevypnuli proud 7min pred srazkou / vypnuli jinou trat,
nebo sice vypnuli proud jak je uvadeno, ale strojvudce se rozhodnul
nebrzdit ale dojet do nejblizsi stanice setrvacnosti/samospadem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz