ucinnost vykonnych LED

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Květen 8 18:38:18 CEST 2007

 8.5.2007, 18:37:21
--
Sudovec napsal:

> A zkoušel jste LEDky napájet pulsně vyšším proudem?

> Je známo, že se tím dá dosáhnout nižšího proudu při zachování svítivosti -
> to znamená, že by i ztráty a oteplení PN přechodu měly být nižší.

„Dobrý den,“ pozdravil malý princ.
„Dobrý den,“ řekl obchodník.

Byl to obchodník se znamenitými pilulkami utišujícími žízeň. Když člověk polkne jednu týdně, nemusí už pít.

„Proč to prodáváš?“ zeptal se malý princ.
„Je to velká úspora času,“ odpověděl obchodník. „Znalci to vypočítali. Ušetří se padesát tři minuty za týden.“
„A co se udělá s těmito padesáti třemi minutami?“
„Co kdo chce...“

Kdybych já měl padesát tři minuty nazbyt, řekl si malý princ, šel bych docela pomaloučku ke studánce...
:-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz