Atmel ISP89

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Úterý Květen 8 18:15:02 CEST 2007

Na Presto jsem se dival, nenasel jsem seznam obvodu ktere s tim jdou
programovat. Zkousel jsem si program nainstalovat, ale bez te krabicky se
nerozebehnul. Tak jsem jim napsal, ale jestli mi odpovi, tak az zitra.
Biprog mi muze behat uz dneska. To USB vidim jako velkou nevyhodu, s 51
delam se starickym Ke**em, ktery je pod DOSem. Pres win98 sice pustit jde,
ale primo v dosu beha lip. Pod XP ho nerozjedu vubec. Formiku mam taky
starou dosovskou, tak na tyhle pracovni veci mam stary pocitac a plne mi to
vyhovuje. Jen tam nemam USB. Kolega ma sice novy Ke*l a lepsi pocitac, ale
abych coural mezi mym a jeho pocitacem se mi fakt nechce. A kupovat dalsi
licenci na Ke*l se mi opravdu nechce. Nedelam tak rozsahle veci abych vyuzil
to co ten novy prekladac umi. Kolega to pise "ve velkem stylu" -
strukturovane, nic nedela v asm, kdyz ma dost rychly procesor a dost pameti
tak to i dobre chodi :-)
Andel

----- Original Message -----
From: "andrej jancura" <hw_aj@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 08, 2007 4:26 PM
Subject: RE: Atmel ISP89

Ahoj,

budem trosku vyryvat... Preco si nekupite Presto? Myslim si, ze dat tie
2000,- za dobry programator, ktory podporuje velku vacsinu cipov
programovatelnych cez ISP, podla mna nie je az tak vela...

Usetrite kopec casu, je to profi vyrobok, ma urcite support a myslim si, ze
bude vediet naprogramovat aj tie 89LP4051 ci derivaty 51 s ISP. A potom, co
zavazilo v mojom pripade najviac, bolo to, ze je to na USB port, co usetri
dalsie opletacky s prevodnikom USB-RS232 a jeho zhananim. No a nakoniec,
mozete si ho odpisat z dani. Takze ja neviem, ci sa oplati babrat sa s inym
programatorom... Proste zapojite do USB, pripojite ISP a mozete veselo
programovat pod Win co sa Vam zapaci.

A.

> No koukal jsem na ten Biprog a vubec z toho nejsem moudry.  Je v tom
> jednocip a umi to teda spolupracovat s AVR prog a STK500. Nikde jsem se v
>
> popisu nedozvedel, jake obvody lze programovat pod jednim a ktere pod
> druhym
> ridicim programem. Autor rozsiril Biprog i na AT89LP4052, ktere taky
> potrebuju programovat, predpokladam ze zmeny se tykaly pouze jednocipu v
> biprogu. Ale umi to i program v PC? A kdyz tak ktery?
> Po pocatecnim nadseni a realizacnim vystrizliveni :-) s Atmel 89ISP vidim
> ze
> [...]

Mysleli ste si, že o autách viete všetko? NEVIETE!
http://auto.zoznam.sk