Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Úterý Květen 8 13:25:03 CEST 2007

On Tue, May 08, 2007 at 12:54:27PM +0200, Minář Petr 'měřák' wrote:
> Zdravím,
>
> a nevíte někdo, jak se to rozpojuje? Jde o to, že se mi už několikrát u
> nás stalo, že ten čas pro zvednutí závor je různý, někdy už po 10-20m
> vzdálenosti vlaku od závor (směrem za) a jindy jsem čekal cca 3-5 minut
> (vlak už dávno přejel)?
>
> --
> 	Petr "měřák" Minář

To zavisi preci na tom, kde zacinaji/konci jednotlive tratove useky.
Tzn., ze kdyz usek konci tesne za prejezdem, tak jakmile z nej odjede
posledni souprava, prepne se na volno a prejezd muze nahoru...

P.