Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Úterý Květen 8 12:54:27 CEST 2007

Zdravím,

a nevíte někdo, jak se to rozpojuje? Jde o to, že se mi už několikrát u
nás stalo, že ten čas pro zvednutí závor je různý, někdy už po 10-20m
vzdálenosti vlaku od závor (směrem za) a jindy jsem čekal cca 3-5 minut
(vlak už dávno přejel)?

--
	Petr "měřák" Minář