Nehoda na trati...

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Květen 8 07:56:58 CEST 2007

MATRA  funguje ? :)) To teda moc nefunguje .V ramci IZS je mame v kazdem
vozidle , ale je to spis posledni zachrana nez ze by se pouzivala . Hasici
ji pouzivaji snad jen na nejake posilani dat o poloze vozidla . Jedine co
tady opravdu funguje jak hasicum tak zachrance je sit opakovacu ta je
spolehliva . Faktem je , ze severni morava a konkretne jeseniky to je hodne
specificka oblast a v cechach to mozna bude s pokrytim daleko lepsi.
Jo a nosit ty rucky z matry za 100K na zasahy to je taky parada.
s pozdravem

snehulak