Nehoda na trati...

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Květen 7 21:24:53 CEST 2007

Ano videl, technologicke prostory a zarizeni  se bezne hasi plynem -
kyslicnikem uhicitym. A existuji auta takhle vybavena. Dokonce takove
"haseni" muze vyjit levneji nez haseni vodou.
Predstavte si nasledky haseni vodou v takovem 5 patrovem vysilaci, kde
nahodou v nejvyssim patre blafnulo cast technologie....
Jo i hasici a jejich technika uz prosla jistym vyvojem a krom vody a CO2
ma i prasky a peny a buh vi co jeste. Byl jsem asi pred rokem na nejake
jejich akci a docela jsem cumel, co je dnes za veci.

--
Ale naproti tomu na draze se nejak nic nedeje .... tak mi tak napadlo,
kdyby kazdymu strojvudci koupili mobil a nejakej nejlevnejsi tarif,