Tajemno -- chovani stejnosmerneho (kartacoveho) motorku (zavislost proud->rychlost)

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pondělí Květen 7 20:57:27 CEST 2007

Mě se na té charakteristice nezdá to, že i při proudech velikosti
nepatrného zlomku maximálního proudu se vám motor již točí. Tipoval
bych, že jste zralý na nobelovu cenu za mazadlo, které zcela odstraňuje
tření :-))). Neprohodil jste hodnoty pro osy X a Y ? Pak bych tomu rozuměl.
Motor by měl do určité hodnoty proudu stát. Teprve v okamžiku, kdy
překoná tření se může toztočit. V tom okamžiku otáčky skokově vzrostou.
To odpovítá Vaší charakteristice, jen osy jsou prohozené.

Martin.