Nehoda na trati...

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pondělí Květen 7 20:41:33 CEST 2007

1) Naschvál jak myslíte, že by dráha dlouho jezdila po tom, co by se o
takovém zařízení dozvěděl první půberťák ?

2) Zatím jsem se ze všech informací co mám dozvěděl, že hasiči požádali
o vypnutí proudu aby mohli hasit. Nikde se ale neřeklo ano slovo, že
taky informovali o tom, že na přejezdu stojí auto... Samozřejmě, na
místě toho dotyčného, co ten proud vypínal bych se ale alespoň podivoval
proč. Ale když Vám Hasič řekne, okamžitě vypněte abych mohl hasit
neřeknu ani slovo praštím s telefonem a utíkám k vypínači.

3) Někde tu proběhla informace, že ta lokomotiva do toho vrazila 17
minut po vypnutí proudu. Ujišťuji Vás, že taková lokomotiva 17 minut bez
napětí pojede dost těžko. I kdyby vlak jel po spádu, dojde vzduch v
brzdách takže by to automaticky zastavilo. Tedy on by to před vyčerpáním
vzduchu včas zastavil strojvedoucí. Navíc by rozhodně těžko někdo pustil
vlak na trať s vypnutou elektřinou. Takže spíš předpokládám, že se vše
stalo velmi rychle. A strojvedoucí po vypnutí proudu nestačil zastavit.

Ale to vše jsou pouze mé odhady podle informací, které mám v této chvíli
k dispozici. Tím nechci říkat že je dráha bez viny. Jen že k jakémukoliv
hodnocení nemáme zatím dost informací - v podstatě vůbec nevíme co se
tam vlastně stalo.

Martin.