Nehoda na trati...

Pondělí Květen 7 15:18:17 CEST 2007

Hezký den,

    návěstidla jsou. A před dost přejezdy jsou i návěstidla zvaná
"přejezdníky" a ty vlaku signalizují jestli je přejezd v činnosti nebo
není. Ale hlídá jen činnost zařízení, ne to, jestli tam nějaké memblo
stojí. Je pravda že v tomto případě někdo muset totálně něco zvorat.
Protože tam elektrodispečer vypnul napájení troleje (jinak by hasiči
nehasili). Takže se vědělo přesně kde do je. Mám pocit že z tohodle se
ČD jen tak nevykroutí. To je prostě naše chyba. Je smutné že k nim
dochází ...

    Jinak návěstidla mezi stanicemi jsou v zásadě dvojího druhu: hradla,
nebo automatický blok - autoblok. To první jsou vlastně malé stanice,
kde jsou lidé a podle pokynů zařízení, telefonu a tak obsluhují
návěstidla. Je to dosti blokované, takže udělat hloupost se moc nedá.
Ale pořád tam je člověk. Autoblok funguje  samočinně. Vlaky si samy
obsluhují návěstidla tím, jak jedou. Svítí zelená, projede vlak a
rozsvítí se červená a na předcházejícím návěstidle žlutá. Takže se dá
poznat že mám před sebou ještě jeden volný úsek a nebo už nemám.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186