Atmel ISP89

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Květen 7 11:10:25 CEST 2007

Skoda ze tu nie je Kosta...
S tymito udelatormi na LPT je stale len a len problem. Co tak si
postavit nieco s jednocipom, pripojene cez seriak (hoci aj cez prevodnik
USB/seriak), kde nie su nekonecne problemy s ovladacmi, casovanim,
pristupom na LPT, odrazmi a presluchmi na kabloch, nizkymi napatovymi
urovnami, parazitnym napajanim atd.atd.?

Z domacej produkcie napr. biprog Lubosa Ruckla.

wek