Atmel ISP89

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Květen 7 10:39:09 CEST 2007

Ten dlportio.sys je ovladač pro přímý přístup na porty ve W2K nebo
WXP, ale setkal jsem se jen s dlportio.DLL - u programu Radiator (
http://flesko.cz/radiator.zip ), na ovládání radio karet v PC. Zkuste
si ten soubor (sys i dll) najít na internetu a nakopírovat do
windows/system, system32 nebo do složky programu, kterej ho vyžaduje.

V těch W98SE nevim nevim, tam je dneska riziko že některý softwary nepoběžej.

P.K.