Re: AltiumDesigner sila spoje?

Jiří Kučera fonolit@seznam.cz
Pondělí Květen 7 10:08:55 CEST 2007

V defaults-tracks mam 0.254mm, track width mode a via size mode.mam zaskrtnuto a nastaveno na User Choice.
Pak jsem definoval zvlastni Rules With pro napajeni tj. pro Netname Vdd a GND s tim, ze  Min Width=0.3mm, Preferred Width=0.4mm  Max Width=1mm.
S tímto nastavením auto router vse naroutuje OK. nicene na prvni pohled je cela zem a napajeni routovana 0.4mm spojem, tzn autorouter nikde a to ani tam kde to jednoznacne jde nepouzil sirsi spoj.
Pokud predefinuji Preferred na 0.5mm autorouter zahlasi , ze neproroutuje zadny z Vdd a GND pidnu toho 56pin SMD svabu, protoze se mu logicky pri 0.5mm spoji nedari dodrzet izolacni vzdalenosti.Neni mi  jasne proc tyto vyvody neproroutuje silou spoje 0.3mm, ktera je definovana jako min pro dany net?

Pokud to vezmu jinak, tak se znazim dopatrat postupu, ktery by mi naroutoval napajevi net co nejsirsim spojem tzn. treba tim 1mm tam kde to jde (tj. hlavni trasy) a z nich odbocky k jednotlivym IC udelal klidne tou silou Min 0.3mm?

Dalsi co mi nejak unika je volaba Enable Pin Swaps a Enable Part Swaps u definice soucastky na PCB. Jde mi o to, ze napriklad u nepolarizovanych kondenzatoru mezi Vdd a GND je celkem jedno ktera ploska je co, ale i pres nastaveni teto volby se mi autorouter sverepe drzi muvodniho nastaveni a ja soucastky musim otacet rucne.

Dekuji

JK

Zadefinujte hrubku spoja 0,3 mm priamo konkretnemu netu (net name) dalej si pozrite co mate nadstavene v tools-preferences-defaults-tracks a vpreferences-interactive routing - hlavne zaskrtnutia track width mode a via size mode.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598

Poradite jak je to s definici sily spoje v AD?
Az doposud jsem si myslel,ze v ruli se definuje minimalni, preferovana a max
sila spoje, pricemz to znamena, ze autorouter se pokusi, pokud to pujde,
spoj táhnout spoj silou prefered a pokud to nebude mozne, muze pouzit silu
definovanou v min.

Nicmene ted se pokousim routovat zapojeni s 56ti vyvodovym SMD svabem a pro
napajeni jsem definoval min=0,3 preffered=0,4 a max=1mm. Pri tomto nastaveni
se vse naroutuje OK. Nicmene pokud zmenim preffered na 0.5 tak autorouter
zahlasi chybu a pak neprodoutuje napajeci piny na 56 SMD pouzdre.
Coz by se ovsem stat nemelo, protoze na nin pozadovane sile spoje 0.3mm se
mic nezmenilo.

Poradite v cem je problém?

Dekuji