Re: OT: Tajne informace bylo: chladice do CASE a snizeni otacek - shrnuti

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Květen 6 20:41:12 CEST 2007

Spatne je to ze mne nekdo obtezuje nevyzadanou postou a hned mi vyhrozuje.
A nezna kouzelne slovicko. Tohle zneni asi musel vymyslet a schvalit
nejakej Velmi Dulezitej Magor (pardon - manager). Takze muj prvni
napad pote co jsem si ty vyhruzky precetl bylo ze ten e-mail necham
x krat vytisknout a vylepim jej na vsechny verejne zachodky v okoli