Elektro dotaz

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Květen 6 14:41:16 CEST 2007

v prvom rade by bolo dobre vysvetlit co presne autor chce. Namiesto
silne+ alebo velke+ radsej pouzivam jednotky SI.
Myslim si ze keby povedal ake ma byt vystupne napatie a prud tak by sa
toho niekto chytil. Takto nie je jasne ci ma byt vystupne napatie
rovnake ako vstup (TTL), alebo vyssie, alebo nizsie, aky ma byt vystupny
prud.
Silova cast pre niekoho znamena +5V/100mA, pre niekoho 100kV a pre ineho
20kA.
b.