Elektro dotaz

d.petr d.petr@post.cz
Neděle Květen 6 14:31:29 CEST 2007

Ondra Caha wrote:
> Vsem pekny den,  poradte prosim nekdo jak rozchodit silovou cast, ktera
> ma davat na vystup "silne" + nebo zem.

	Ted se mozna ztrapnim, ale kdyz zatim nikdo neodpovedel ...
	Ma to byt "silne+", nebo jen "velke+"? Kdyby "velke+", mozna by byl
nejjednodussi nejaky oper. zes. + 2 odpory, treba neinvertujici zapojeni.
	Kdyby to melo byt "silne+" s tranzistory, obvykle se pouzival "horni"
tranzistor NPN a "dolni" PNP, oba emitory na OUT. Vstupni TTL by se ale
musel nejdriv rozkmitnout (na hodnoty velke+//GND) treba nejakym
pomocnym tranzistorem.

	Petr