OT: doplneni inkoustu do tiskarny....

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Květen 6 13:02:15 CEST 2007

Nejak jsem to moc nesledoval. Na Pankraci je v Delvite dole pod Bauhausem
prodejce nahradnich naplni. Docela sikovnej kluk, ktery tomu evidentne
rozumi. Mohu se v pondeli pripadne zeptat pokud mi poslete presny popis
problemu na moji soukr. adresu. Neprodava za kazdou cenu a umi poradit. Kdyz
jsem mu rekl, ze mam danou tiskarnu jen na potisk CD, tak mi to nedoporucil.
Ferove jednani a prijemny pristup. Spousta lidi z okoli je s jeho produkty k
beznemu tisku spokojena.
Jindra Polivka

dikec za navodek, ja myslel ze se mam podivat do navodu k tiskarne a ne
k plnici souprave :).... Ale i v navodu u plnici souprave nic neni...
:(. A ani primo u vyrobce plnici soupravy take nic neni, tak asi se budu
muset spokojit stou hlaskou.... Je tam jeste jeden zajimavy trik s
vymenama tiskovych hlav. Bohuzel mam doma jen jednu.....:(. Tak az mozna
casem....

Pavel Prochazka.zde.cz