Schéma žehličky

Neděle Květen 6 12:03:17 CEST 2007

Hezké poledne,

    všem moc děkuji. Zapojení vypadá původní, jen ty drátky co asi byly
na objímce žárovičku jsou teďka připájené přímo na ní. Zbytek vypadá
původně (podle vzhledu spojů a tak). Zkusím tam dát žárovičku a uvidím
co to provede.

    Jinak opravdu doma nemám žádné měřidlo, všechno jsem si postupně
dotahala do práce abych mohla pohodlně pracovati a ve volné chvíli
spáchat i něco svého. Jenže když je člověk od března doma tak jen
chřadne a vadne a nemůže si nic opravit ... (navíc skleróza postupuje,
minule při jízdě do Děčína jsem si chtěla vzít jednoho měřáka domů, ale
zůstal na stole, snad příště.)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186