Re: Li-ion jako záložní akumulátor

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Květen 6 10:17:19 CEST 2007

Oddelil bych to diodou, asi starou germaniovou, ma mensi ubytek napeti. Tedy
jestli jsem dobre pochopil dotaz.
Jindra Polivka

Dobry den chtel jsem se zeptat jedna se mi o to ze bych potreboval zalohovat
napajeni zarizeni li-ion akumulátorem a nevim jestli ten akumulator muze byt
trvale pripojen k napajecimu napeti. Konkretne se jedna o mobilni telefon
ktery je napajen tak ze je napeti privedeno primo na kontakty pro baterku...
Jen bych potreboval zalohovat napajeni proti vypadku proudu nejlepe puvodni
baterkou z mobilu a nevim kdyz ji normalne pripojim paralerne ktem kontaktum
v mobilu spolecne  s napajecim napetim jestli ji to neznici... Dekuji za
radu
S pozdravem Hondal