Schéma žehličky

Neděle Květen 6 10:14:26 CEST 2007

Hezký den,

    vím že to není zrovna mikroprocesorová technika, ale snažím se
opravit si žehličku. Je to poněkud letitá ETA(snad) TYP242 vyrobená v
roce 1979 (takže vlastně tak stará není, je o tři měsíce mladší jak já :-) )

    Funguje hezky, ale nesvítí ji kontrolka. Po rozebrání jsem zjistila
že tam je dobastlená žárovička na 3,5V/0,2A. Nechce se mi moc kuchat ji
dále. Tak se chci zeptat, jestli někdo neví co tam má být? Žárovička a
nebo doutnavka? Nemám doma žádný měřáček tak to nemůžu proměřit :-(

    Předem moc děkuji pokud někdo pomůže mně i žehličce :-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186