OT: Tajne informace bylo: chladice do CASE a snizeni otacek - shrnuti

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Neděle Květen 6 09:57:52 CEST 2007

Dobrý den,

Na maily se vztahují stejné zákony, jako na klasické dopisy. Takže ty
přídavky jsou zbytečné.

Problém je v tom, že lidi, kteří anglicky neumí ani trochu, to třeba
přepošlou dál s žádostí o přeložení a to může být chyba.

Špatné je to taky s archivováním takových mailů. V případě, že se začnou
hádat dva účastníci konference, postižení stejně nastaveným
mailserverem, je ke každé informaci, která může být 1-2 řádky dlouhá,
přibalený poměrně dlouhý, nic neříkající text, který se množí, kopíruje,
indexuje,...

A teď jeden budoucí problém: Spameři začali "obalovat" své nabídky
nesouvisejícími větami v jazyku příjemce. Takže se během minulého týdne
začaly objevovat maily, které začínaly a končily českou větou a mezi
těmi větami mi kdosi anglicky vysvětloval, že jsem bez jeho viagry
totální loser. Až se tyto věci budou spamové filtry učit, budou s
cizojazyčnými přílepky problémy.

Pavel Krafčík