OT^2 Re: OT (pre zaujimavost): VF system pre LHC

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Květen 4 21:28:13 CEST 2007

BTW: Je nekde k nalezeni nejaky dokument, ze ktereho by kvantovefyzikalni laik
mohl alespon priblizne pochopit co se ocekava ze se v LHC bude dit?
Co se tyce kvantove fyziky, jsem temer uplny neznalec, cetl jsem jen nejake
popularni knihy panu Grygara a Einsteina. A to jeste tak ze nektere odstavce
nekolikrat abych to vubec vstrebal.
Videl jsem pred casem nejake video primo na strankach cernu, dokonce v
cestine, ale tam toho moc nerikali.

Jakub Ladman