OT: Tajne informace bylo: chladice do CASE a snizeni otacek - shrnuti

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Květen 4 15:36:19 CEST 2007

Tipnul bych si, že to tam doplňuje firemní mailserver, případně jsou
tak nastavený poštovní programy ve všech PC. Docela se divim, že si to
někdo přečet ;)

P.K.