Lak na plosnaky? Re: Pajeni SMD

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Květen 3 18:59:56 CEST 2007

Ja pouzivam obycejny sprej Plastik 70 z GMka a minimalne pro amaterske
bastlici potreby zcela vyhovuje. Zalakoval jsem s nim napriklad svuj
odpojovac palivoveho cerpadla (pred nastartovanim se musi prejet magnetem na
urcitem miste) a jezdim s tim uz cca 6 let (negarazovane auto) a drzi to
zcela bez problemu.

Jakub Serych