Pulsy v casech okolo 4ns

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Květen 3 12:33:22 CEST 2007

Dobrý den,

Zkusil bych použít jako zpoždění hradla, jak navrhujete. Znám tohle s
bývalu řadou 74S a teplotně to celkem bylo stabilní, používalo se právě
pro vyrovnání zpoždění hodinových pulsů v rlůzných částech většího
systému.

Jiná možnost je dlouhý spoj na desce, pokud je dost místa. Zpoždění je
asi 6ns/m délky, takže pro Vás to bude 10m. To tedy není málo, ale když
použijete 8 mils šířku spoje a 8 mils mezeru... Ale je to stabilní a
levné.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel