konflikt dvou ftdi ve winxp???

Delphin delphin@post.cz
Čtvrtek Květen 3 11:47:01 CEST 2007

> mam takovy divny problem. Implementoval jsem na sve zarizeni usb/serial
> konvertor ft232bl. Je to deska, ktera ma na sobe alteru, v ni NIOS
> procesor. Alteru programuji
> USB-blasterem rev. C. Nemuzu to rozchodit, protoze ve widlich se mi rvou
> ty dva chipy navzajem a vubec nevim co s tim. Chova se to asi takhle:
> kdyz neni pripojene ani me zarizeni
> ani blaster, je vsechno ok. Pripojim blaster, system jej v pohode najde
> a jde s nim pracovat. Pak pripojim muj usb port, najde se, zarizeni se
> nainstaluje ale _nepracuje spravne_. V device
> [...]

Nefunguje to zrejme proto, ze obe zarizeni maji kazda svoji verzi ovladace a
to z principu pracovat nebude. Verzi ovladace zjistite ve spravci zarizeni.

Situaci vyresite upravenim nejnovejsiho ovladace pro obe zarizeni.
Predpokladam, ze obe zarizeni pouzivaji ft232 jako seriovy port. V souboru
FTDIBUS.inf i v FTDIPORT.inf  (pripadne i v FTDIUN2K.ini) v sekcich [FtdiHW]
[Strings] vyrobte zaznamy s VID a PID pro obe zarizeni. VID a PID se zjisti
v karte Podrobnosti "ID instance zarizeni". Pak staci preinstalovat obe
zarizeni z tohoto jednoho ovladace.