Lepsia (rychlejsia) nahrada za BD135/136?

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Květen 3 09:24:19 CEST 2007

2SA1405 / 2SC3599
2SA1539 / 2SC3954
BFQ252 / BFQ232

Danhard
*******

Zdravim,
este sa vratim k tomu tranzistorovemu zosilnovacu z pred par dni. tepelne zalezitosti su uz vyriesene a celkom to funguje. Je tam
este jeden problem a sice ze je dost lenivy. Potreboval by som este trochu natiahnut sirku pasma. Podla merania mam pocit ze problem
su koncove tranzistory BD135/136. Viete mi poradit nieco lepsie? Mal by to byt komplementarny par, stratovy vykon jednotky W, vysoka
ft, nizka parazitna kapacita. Tranzistorov maju len vo Farnelli 9.078 typov, je to nadludska uloha prehrabavat sa tym :-)
Druha moznost je postavit koncovy stupen len z NPN tranzistorov namiesto NPN/PNP paru, ale na to si netrufam. Rychlych NPN
tranzistorov je na trhu pomerne vela.
Dik,
b.