DS pro LCD

Středa Květen 2 18:35:40 CEST 2007

Ahojky,

    není problém řídit LCD modul, jen jsem chtěla vědět, jestli tohle
není nějaká zrada. Jestli ty obvody navíc nejsou prostě nějaký stykový
obvod. Ale asi ne, no uvidím až se dostanu k páječce, takhle doma
chřadnu a vadnu a to budu ještě měsíc doma ...

    Jinak modulky jsem splašila na Aukru, hihi no nekupte je za 35,- ;-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186