DS pro LCD

Středa Květen 2 13:20:43 CEST 2007

Hezký den,

    získala jsem dva krásné LCD modulky 4x20 znaků (za tu cenu je nešlo
nevzít :-))) ) Jenže nikde nenacházím jak jsou zapojené. Vypadá na
klasiku, ale raději si zeptám. Googlem jsem našla jen nějaké dotazy na
tenhle modulek (hledám DS). V Rusku sice říkali že mají informace, ale
pak je nemají protože stránka neexistuje ...

    Jeden je PHICO D-0 94V-0 (P70-3) a druhý je jiný, bez označení.
Podle všeho jsou stejné i když každý má jiné součástky. Na tom PHICU je
HD44780 + KS0063 + něco přelepného se štítkem 20400S1FBLY. Na druhém
modulu je také něco přelepeného se stejným označením a pak ještě 4x M5259.

    Bude tu někdo vědět co to je za modulky a poradí mi? Moc děkuji :-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186