Zase anglictina

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Středa Květen 2 13:15:46 CEST 2007

Omlouvam se za OT, ale potrebuji pomoci .
Prave jsem dostal e-mail nasledujiciho zneni:

========
Hai Mr.Lubos Ruckl

My name is Nanda Kumar from India. While searching i found you biprog.
Excellent work. This is only programmer that supports both AVR and 89s
series chips (especialy 89Sxx51). Thanks for that.

The problem is your site is not in English. Eventhough i am not good at
english but i can understand. Pls help me to make biprog. I had
downloaded all the files. But i dont know how to do it. I already have
an stk200 dongle.

Please help me by giving the procedures to complete the biprog.

Thanking you
Nandhu

Sorry for my bad english.
==================

Rozumim tomu velmi dobre, natolik jsem anglictinu (i bez skoly) zvladl.
Problem je, ze se neumim anglicky vyjadrovat.
Prosim tedy ctene kolegy z konference, zda by se mezi nimi nenasel
nekdo, kdo by
 - bud mel vlastni zkusenosti se stavbou biprogu a mohl je anglicky
strucne popsat
 - nebo byl ochoten prelozit mnou napsany cesky text do anglictiny

Dekuji a jeste jednou se omlouvam za OT. Odpovedi jak uvazite - pokud
nebudete chtit zatezovat konferenci,
uvitam je samozrejme i soukrome.

--
Lubos Ruckl