icprog pod XP

Dee Jay deejay@email.cz
Středa Květen 2 10:30:47 CEST 2007

sem to tu resil asi pred mesicem nakonec jsem si stáhnul WinPIC 800
ICprog mi pod XP chodí,ale procesor co jsem chtel pouze cte a nezapisuje
okno s hlaskou sem mel taky,ale myslim to byl blbým nastavením tak jsem si
vybalil
nový EXE a byl pokoj ... mám pocit že po odkliknutí hlášky s tím jde dál
pracovat
pouzivam JDM programator na COM

DJ

----- Original Message -----
From: <jozem@volny.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 02, 2007 9:46 AM
Subject: icprog pod XP

Zdravím,
používáte někdo Icprog pod XP? Po delší době potřebuji zprovoznit
Picprog7405, ale na třech různých mašinách mi odmítá chodit Icprog,
ačkoli autor na homepage píše, že pod XP jede. Hned pře startu
systém vyhodí hlášku "Privileged instruction". Při chodu v kompatibility
modu W95 žádná chybová hláška nevyskočí, ale stejně nejsem
schopen přímo ovládat paralelní port (programátor je typu TAIT
Serial Programmer. Naposledy jsem ho používal pod W2000 a staršími.
Díky za nakopnutí správným směrem.

Josef

--
Umělé prsa? Zapomeň! Miluj své tělo a dej se do formy!
Synephrine Inulin Liquid