C++

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Květen 2 08:57:44 CEST 2007

V PICC C18 jsem na chyby nenarazil.
Ale ma to spoustu omezeni pri s externi pameti:
- nejde pracovat s bitovymi promennymi ve structure v externi pameti
- jde kopirovat structuru s externi do interni, ale uz to nejde zpet
- kopirovani dat externi interni a naopak je strasne, je nutne optimalizovat
v asm (chybi jednoducha funkce na kopirovani)
- sprintf se zapisem do externi pameti nepouzitelne - jeden radek 80mS. (po
uprave na vlastni kod 800uS)
-vysledny program hodne casto upravuje BSR register
- docasne a pracovni promenne zabiraji moc mista. Pro ruzne moduly se
vytvareji duplicitne.
-Ladeni tak velkeho programu s ICDII je pomale, chce to HW emulator. Tudy
cesta nevede, je to moc zdlouhave. Kdyz vidim jak jde rychle prace v DOS BC,
asi tam priste strcim male PC s oknama. Navic cena C++ na PC je dnes docela
nizka.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Lukas Grepl" <L.Grepl@sh.cvut.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 27, 2007 3:49 PM
Subject: Re: C++

> Chtel bych na C++ ladit aplikace pro jednocipy.

Jestli jsem spravne pochopil, ze vam jde v podstate o to, vytvorit si v
tom ladici prostredi, ktere Vam bude simulovat/interfaceovat okoli
jednochipu, tak myslim ze se do toho proste vrhnete a ono to pujde. Mam
ted na mysli Borland C++Builder, ktery k trosku podobnemu ucelu
pouzivam, ac bych v zadnem pripade nerekl ze umim C++. Konkretne na
praci se seriakem pouzivam sikovnou komponentu TComPort
(http://sourceforge.net/projects/comport/). Sice je potreba se trosku
poprat s instalaci, ale pak se pouziva velmi snadno. Nebo muzete
kazdopadne pouzit klasicke winapi.

> Ted jsem zkousel delat vetsi aplikaci v BC (90 000 radku). Nejaka dosovska
> verze. Napsani a vyzkouseni 90% zabralo mesic, zbylych 10% na cilove desce
> ICD2+HTSOFT zabralo 5 mesicu.

90k radek kodu do jednochipu uz je docela dost hodne... Muzete pro
zajimavost tak ramcove naznacit, o jakou jde aplikaci? Narazil jste pri
tom na nejake chyby kompilatoru, zejmena mam na mysli co se tyce
spravnosti generovaneho kodu (a v jakem prekladaci - PICC18?)?

Lukas Grepl