3,3V z tuzkove baterie

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Květen 1 14:01:51 CEST 2007

Zdravim,

> je napr pouzity low drop regulator od STcka LE33C (
> http://www.st.com/stonline/products/literature/ds/2573.pdf ), ktory by mal
> byt k dostaniu v ERA components( http://www.eracomponents.cz ).
> No a teraz prichadza moja otazka. Napajanie tohto regulatoru je v
> katalogovom liste uvedene ako max. 18V, ale minimalna hodnota uvedena nieje.
> Je teda jedno kolko tuzkovych baterii pouzijem?

v katalogovem listu zbezne ctu, ze ubytek napeti je typicky 0.2V
(pouzivam LE50CD). Zarizeni by asi melo byt schopne provozu s NiMH
(NiCd) bateriemi, tudiz ~1.2V. 3 baterie daji 3.6V, to by melo tesne
stacit. Nejsem znalcem baterek, nabite ale stejne mivaji >1.2V, takze
bych se toho nebal a zda se mi pocet 3 nejvhodnejsi. S vetsim poctem
baterii to samozrejme bude fungovat take.

MP