Laserova zavora + odrazka

Jiri Vojtek HWkonf@vojtek.biz
Sobota Březen 31 14:40:16 CEST 2007

Jo jeste jedna vec.
Pouziti reflexnich snimacu k zabezpeceni je obecne nevhodne - pokud
dotycny neni uplnej antitalent tak mu staci minimalni usili a trocha
sikovnosti a proste vam paprsek pretne vlastnim zrcatkem. Pomuze mereni
doby letu paprsku, ale to je trochu jina liga a hlavne pokud to pretne
tesne pred orig odrazkou je to stejne k nicemu z duvodu tolerance
presnosti mereni. A to pomijim moznost paprsek preskocit podlezt ...
Zlate pravidlo zni: nejlepsim detektorem naruseni pozemku je nas..
dobrman :)
J.V.